زبان خود را انتخاب کنید

jrinoh

برخی از بیماران به دلایل مختلف، تصمیم می‌گیرند رینوپلاستی را با سایر فرآیندهای جراحی، از جمله بلفاروپلاستی، پروتز چانه، جراحی زیبایی گوش و سپتوپلاستی انجام دهند. بعضی از بیماران این گزینه را به این دلیل انتخاب می‌کنند که بیش از یک ویژگی در صورت دارند که می‌خواهند بهبود پیدا کند، یا این کار را برای به دست آوردن تعادل بیشتر در ویژگی‌های صورت انجام می‌دهند.

زمانی که در سلامتی کلی خوبی باشید و جراحتان یک پزشک ماهر، با تجربه و دارای بورد تخصصی باشد، ترکیب عمل بینی با سایر جراحی‌ها، خیلی طولانی‌تر از یک فرآیند واحد نیست و خطر مربوط به هر یک از این روش‌ها را به طور چشمگیری افزایش نخواهد داد.

با اینکه انجام عمل جراحی بینی و جراحی‌های دیگر به طور هم‌زمان قطعا امکان‌پذیر است، اما روش ترکیبی کمی پیچیده‌تر است، و تنها باید توسط یک جراح دارای بورد تخصصی و تجربه فراوان در انجام هر دو روش، انجام شود. جراح در طول مشاوره، هر بخش از هر دو جراحی را که ممکن است نیاز داشته باشد، در نظر می‌گیرد و شرایط شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود متقاضی مناسبی برای این جراحی‌ها هستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت می‌توانید با شماره‌ 03136266851 تماس بگیرید.

مزیت ترکیب عمل بینی با سایر جراحی‌ها


 

اگرچه انجام بیش از یک عمل جراحی صورت در یک زمان گران‌تر است و شامل دوره بهبودی طولانی‌تری نسبت به یک روش مستقل می‌باشد، اما گزینه‌ای بسیار راحت‌تر از داشتن دو عمل جراحی جداگانه است. تنها یک جراحی و یک بار بیهوشی لازم است، و نیاز به از دست دادن زمان اضافی برای دوری از کار در جراحی دوم نمی‌باشد. در این حالت درد و ناراحتی اضافی حداقل خواهد بود، و به طور معمول می‌تواند با دارو کنترل شود. جراح شما همچنین می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را راحت‌تر متعادل نماید، زیرا تمام فرآیند را می‌توان در یک عمل تکمیل کرد.

متقاضیان


 

همه افراد متقاضی انجام چند عمل جراحی نیستند. چه تصمیم به انجام عمل بینی به صورت مجزا و چه ترکیب آن با یک جراحی دیگر گرفته باشید، بسیار مهم است که در بهترین وضعیت سلامتی قرار داشته باشید. برخی از بیماری‌ها ممکن است به این معنا باشد که جراحی خاصی برای شما مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر از خشکی چشم یا مشکل تیروئید رنج می‌برید، لیفت پلک توصیه نمی‌شود.

یک مشاوره اولیه با جراح به ویژه در صورتی که خواستار انجام چندین عمل به طور همزمان باشید، بسیار مهم است. جراح می‌تواند بر اساس شکل و ساختار چهره و سلامت کلی شما، توصیه‌هایی ارائه دهد.

به عنوان مثال، ممکن است تصور کنید که یک عمل بینی به تنهایی کافی خواهد بود. اما، پس از بررسی صورت شما، جراح ممکن است ترکیب رینوپلاستی و بزرگ کردن چانه را برای ایجاد بهترین نتایج ممکن توصیه کند.

با انجام چندین عمل جراحی به طور هم‌زمان می‌توانید در زمان و پول خود صرفه جویی کنید و میزان زمان صرف شده برای بهبودی را کاهش دهید. اما، مهم است به یاد داشته باشید که هر چه زمان بیشتری در اتاق عمل باشید، خطر ابتلا به عوارض بیشتر می‌تواند باشد. قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین انتخاب برای شما، در مورد مزایا و معایب انجام جراحی‌های متعدد در یک زمان با جراح بحث و بررسی نمایید.

جراحی‌های همزمان با جراحی بینی


 

جراحی سینوس

jrinoh1

انجام عمل جراحی سینوس برای رفع مشکلات تنفسی هم‌زمان با عمل زیبایی بینی بسیار رایج است. این کار، یک دوره بهبودی را به همراه خواهد داشت و اغلب هزینه‌های بیمار را کاهش می‌دهد. اگر توسط جراح متخصص در هر دو زمینه انجام شود، ترکیب این دو عمل جراحی مؤثر و کارآمد خواهد بود. اگر از سینوزیت مزمن رنج می‌برید اما از ظاهر بینی خود راضی هستید، ترکیب جراحی سینوس و عمل بینی معمولا ضروری نیست. اما اگر اغلب آرزوی داشتن بینی کمی کوچک‌تر یا پهن‌تر را دارید یا تمایل به داشتن قوز و برآمدگی روی  بینی خود ندارید و به دنبال رهایی از مشکلات سینوسی خود هستید، عاقلانه است که هر دو روش را به طور هم‌زمان انجام دهید.

رفع انحراف بینی(سپتوپلاستی)

jrinoh2

رینوپلاستی (عمل بینی) و سپتوپلاستی فرآیندهایی هستند که بر روی تغییر بینی متمرکز هستند. عمل بینی برای کمک به ایجاد یک بینی مناسب انجام می‌شود که نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی بیمار را در بر دارد. سپتوپلاستی یک فرآیند اصلاحی است که برای ترمیم هر گونه بد شکلی یا آسیب در تیغه بینی طراحی شده است.

سیتوپلاستی را می‌توان با عمل زیبایی بینی ترکیب کرد تا به بیمارانی که هم از انحراف بینی رنج می‌برند و هم از ظاهر بیرونی بینی خود ناراضی هستند، کمک کرد. به منظور موفقیت در انجام این جراحی‌ها، نیاز به جراحی دارید که از لحاظ فنی و هنری ماهر و با تجربه باشد.

بلفاروپلاستی

jrinoh3

یکی از دلایل اصلی که جراحان صورت رینوپلاستی و بلفاروپلاستی را به طور هم‌زمان توصیه می‌کنند، این است که به جراح اجازه می‌دهد بینی و چشم‌های شما را در تناسب با یکدیگر و تعادل کلی زیبایی شناسی صورت ارزیابی کند. تعادل صورت یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت یک جراحی زیبایی می‌باشد و هم بینی و هم چشم‌ها نقش بسیار مهمی در این معادله ایفا می‌کنند. به طور ویژه، بینی نقش مهمی را بازی می‌کند، زیرا مرکزی‌ترین جز چهره است. با انجام فرآیند بلفاروپلاستی هم‌زمان با رینوپلاستی (عمل بینی)، جراح قادر به مشاهده بینی در کنار حالت جدید چشم‌های شما خواهد بود. مزایای اصلی استفاده از روش ترکیبی رینوپلاستی-بلفاروپلاستی این است که تنها باید یک بار برای بیهوشی و اتاق عمل هزینه کنید و تنها نیاز به گذراندن یک دوره بهبودی خواهید داشت.

در هر زمانی که بیمار علاقه‌مند به انجام هر دو روش است و به عنوان یک متقاضی مناسب برای هر دو عمل شناخته می‌شود، رینوپلاستی و بلفاروپلاستی می‌توانند با هم ترکیب گردند. لازم است توجه داشته باشید که در ناحیه بینی و چشم، تورم کمی بیشتری نسبت به مواردی که یک عمل واحد انجام می‌دهند، وجود خواهد داشت، به ویژه اگر جراحی پلک پایین انجام شود. همچنین دوره بهبودی می‌تواند کمی طولانی‌تر باشد.

پروتز چانه

jrinoh4

در این جراحی‌ها که هم‌زمان انجام می‌شوند، سطوح چهره شما تغییر می‌کند. بینی شما به شکل و اندازه جذاب‌تری بازسازی می‌شود و چانه شما با پروتز سیلیکونی کوچکی بزرگ می‌شود.

جراحی ترکیبی برای حدود 30٪ از بیماران عمل بینی توصیه می‌شود. جراحی اضافی که با ایجاد یک برش کوچک و بهبودی سریع انجام می‌شود، جزیی به نظر می‌رسد، اما می‌تواند تمام تفاوت‌های لازم را ایجاد کنید تا اطمینان یابید که تغییر ظاهر شما دقیقا همان تغییری است که می‌خواهید.

جراحی بینی و پروتز چانه یک روش سرپایی است، اما این بدان معنا نیست که جراحی جزئی یا مختصر می‌باشد. پس از مشاوره و معاینه شما، پزشک قادر خواهد بود مدت زمان مورد انتظاری که فرآیند شما طول خواهد کشید را تعیین نماید. جراحی‌های بینی و پروتز چانه ،عملی حساس و کاری هنری است که نیاز به توجه دقیق به کوچک‌ترین جزئیات دارد. برای کسب بهترین نتایج ممکن، انتظار داشته باشید که عمل جراحی شما تحت بیهوشی عمومی انجام شود.

برش‌های جراحی که جراح استفاده می کند ممکن است به داخل بینی محدود شود (اغلب عمل بسته بینی نامیده می‌شود)، و یا ممکن است شامل یک برش کوچک زیر نوک بینی باشد (اغلب عمل باز بینی نامیده می‌شود).

جراحی گوش (اتوپلاستی)

jrinoh5

بسیاری از افراد از گوش‌هایی که از صورت فاصله دارند، تا شده و یا دارای نقایص زیبایی دیگری است، ناراضی هستند. اتوپلاستی که اغلب به جراحی گوش شناخته می‌شود، نوعی عمل تغییر شکل گوش است که باعث کوچک شدن گوش‌های بزرگ و بیرون زده می شود و یا بد شکلی‌های گوش را بهبود می‌بخشد. بسیاری از افراد در کودکی تجربه آزار و اذیت دیگران به خاطر داشتن گوش‌های وال را داشته‌اند و مایلند که در بزرگسالی این نقص را اصلاح کنند. ترکیب این عمل با جراحی بینی در برخی موارد ممکن است ایده خوبی باشد.

جراح شما ساختار گوش را نسبت به سر بررسی می‌کند و لزوم انجام اتوپلاستی برای شما تعیین می‌نماید. برای داشتن تصمیمی آگاهانه، این فرآیند به طور کامل به همراه تمام خطرات و مزایای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از انجام جراحی زیبایی بینی و جراحی اتوپلاستی، بیماران احساس اعتماد به نفس بالاتر و رضایت بیشتری از ظاهر کلی خود را بیان می‌کنند.

معایب


 

قابل درک است که چرا فردی به دنبال انجام جراحی‌های متعدد به طور هم‌زمان می‌باشد؛ به دلیل اینکه هزینه‌ها را کاهش دهد و تنها یک دوره بهبودی را سپری کند. با این حال، مهمترین نکته باید ایمنی بیمار باشد. فرآیندهای طولانی مدت با افزایش میزان خونریزی، افزایش خطر عفونت و افزایش خطر ترومبوز عمقی ورید همراه است.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه