زبان خود را انتخاب کنید

بسیاری از ما با لب هایی به دنیا می آییم که ممکن است باریک یا نامتقارن باشد و در طی افزایش سن نیز حجم خود را از دست بدهند. می توان با به کار گیری بعضی از روش ها مانند تزریق ژل یا فیلر به لب ها حجم داد، اما این تغییرات موقتی هستند، زیرا بدن در نهایت اسید هیالورونیک موجود در این فیلرها را جذب می کند و لب ها به اندازه و شکل اولیه خود باز می گردند.

لیفت لب چیست؟

 لیفت یا سانترال لب روشی است که در آن لب بالایی را با جراحی بالا می برند. این روش گزینه ای عالی برای افرادی است که لبهای نازکی دارند و می خواهند ارتفاع لب بالاییشان را زیاد کنند و فاصله ی بین بینی و لب بالایی را کاهش دهند. عمل سانترال لب به واسطه زیباتر کردن لب می تواند چهره شما را جذاب تر نشان دهد.

liplift05

جراحی سانترال لب چه مزایایی دارد؟

جراحی سانترال یا لیفت لب که این روزها هواداران زیادی پیدا کرده یک روش جراحی است که فاصله ی بین بینی و لب بالایی را کم می‌کند. ناحیه ای از بالای لب تا پایین بینی به فیلتروم معروف است. لیفت لب فیلتروم را کوتاه می کند و موجب می شود لب ها حجیم تر و جذاب تر به نظر برسند.

همچنین گاهی به هنگام خندیدن به دلیل افتادگی لب بالا دندانهای بالایی دیده نمی شود .لیفت سانترال لب موجب می شود دندان های بالا در هنگام حرف زدن و خندیدن بیشتر نمایان شوند.

عمل لیفت لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت لب می تواند به تنهایی یا در ترکیب با سایر جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) ، لیفت صورت و ... انجام شود. در جلسه ی مشاوره با دکتر مسعود جعفری پور با توجه به شرایط شما و صلاحدید ایشان بهترین تصمیم برای جراحی شما اتخاذ می گردد.

در روز جراحی ابتدا داروی بی حس کننده به محل تزریق می گردد. پس از بی حس شدن لب بالایی و ناحیه ای از بینی، دکتر جعفری پور قسمتی از پوست زیر بینی را علامتگذاری کرده و سپس  در امتداد سوراخ های بینی برش زده و پوست اضافی آن ناحیه را به آرامی بر می دارند. برش با بخیه های کوچکی بسته می شود تا هر گونه خونریزی خفیف کنترل گردد و همچنین جای زخم حاصل کمتر قابل مشاهده باشد. سپس ناحیه مربوطه با آنتی بیوتیک پوشانده می شود. بخیه ها نیز پس از چند روز برداشته می شود.

liplift02

دوره بهبودی پس از لیفت لب چقدر است؟

معمولا دوره ی بهبود اولیه بلافاصله بعد از جراحی لیفت لب 2 الی 3 هفته طول می کشد، اما حدود 2 الی 3 ماه بعد شما می توانید نتایج لذت بخش تری را مشاهده کنید. با گذشت زمان اسکارها (جای زخم) بهبود می یابند

 liplift01

در پایان:

جراحی لیفت لب یا بالا کشیدن لب فاصله ی بین لب بالایی و بینی شما را کاهش می دهد. انتخاب جراح پلاستیک با علم فراوان و تجربه ی بی شمار به شما کمک می کند که بتوانید از نتایج طبیعی و عوارض حداقلی این جراحی لذت ببرید. دکتر مسعود جعفری پور با توجه به اینکه چه روشی برای آناتومی صورت شما مناسب است و بسته به اهداف شما بهترین روش را به شما ارائه خواهند داد.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید .

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه