زبان خود را انتخاب کنید

مقدمه

گاهی افرادی را مشاهده می کنید که علی رغم اینکه در درون غمگین نیستند اما چهره ای عبوس و نا امید دارند. همچنین ممکن است سن آنها بیشتر از سن واقعیشان به نظر برسد. عدم تناسب بین اعضای صورت یکی از علت های به وجود آمدن این مشکل است. آویزان بودن گوشه ی لبها و فاصله ی زیاد بین لب و بینی می تواند جذابیت و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد. لیفت یا بالا کشیدن لب یکی از راهکارهای حل این مشکل است و باعث می شود لب های شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسند. چندین روش مختلف لیفت لب وجود دارد که پزشک با ارزیابی عوامل مختلف مانند سن، آناتومی صورت و ... بهترین روش جراحی را انتخاب می نمایند.

در ادامه به معرفی روش ها خواهیم پرداخت:

lip lift typee

لیفت لب زیر بینی (Bullhorn یا شاخ نر)

لیفت لب زیر بینی امروزه رایج ترین روش لیفت لب است. در این روش که به علت شکل آن نامگذاری شده است، برشی به  شکل یک شاخ گاو دقیقا در زیر سوراخ های بینی ایجاد می شود و نوار کوچکی از پوست زیر بینی برداشته می شود و سپس مرکز و کناره های لب های شما به بالا کشیده می شود.

در این روش جای برش جراحی تقریبا غیر قابل تشخیص و مشاهده است .

lip lift Bullhorn pic

لیفت مرکزی لب

در این روش برشی در مرکز پایه ی بینی توسط جراح ایجاد می شود و به موجب آن فاصله ی بین لب بالایی و بینی کوتاه تر می شود. این روش که مشابه روش لیفت Bullhorn است باعث می شود که مرکز لب بالایی شما (کمان کوپید) را بالا رود و لب بالایی برجسته تر و زیبا تر به نظر برسد.

 

لیفت مستقیم لب / Gullwing Lift

در این روش که محبوبیت کمی در مقایسه با سایر روشها دارد جراح برشی در امتداد مرز لب بالایی ایجاد می کند. از آنجایی که این برش شبیه مرغ دریایی در حال پرواز است به این روش Gullwing Lift می گویند. جای زخمی که این برش در امتداد لب بالایی به جای می گذارد را می توانید با آرایش پنهان کنید.

lip lift type

لیفت لب ایتالیایی

این روش برای اشخاصی  استفاده می شود که نیاز کمتری به لیفت دارند . در مقایسه با روش Bullhorn این روش ظریف تر است و پزشک با ایجاد دو برش جداگانه در زیر سوراخ های بینی مقداری از پوست را بر می دارد. در این تکنیک مرکز لب بلند نمی شود و فقط لب های چپ و راست با کوتاه شدن فاصله بین بینی و لب بلند می شوند.

lip lift Bullhorn

لیفت گوشه لب (Corner Lip Lift)

لیفت گوشه ی لب گوشه های دهان شما را بالا می برد. این روش برای افرادی مناسب است که لبهایشان از گوشه ها حالت افتاده و آویزان دارد و این مساله باعث می شود چهره ی آنها غمگین و نا امید به نظر برسد. در این روش برشهای کوچک مثلثی شکل در گوشه های لب ها ایجاد و سپس برداشته می شود و باعث می شود گوشه های لب ها بالا رود. جای زخم در این تکنیک نیز می تواند با آرایش پنهان شود. پس از Corner Lip Lift لبخند ملیحی بر صورت قابل مشاهده است که چهره شما را از حالت خشک و جدی تغییر می دهد و باعث می شود لب ها جوان تر به نظر برسد.

لیفت لب SMAS

SMAS (Superficial Musculo Aponeurotic System)

این روش را فقط با عمل لیفت صورت می توان انجام داد چرا که الیاف بافتی از بافت طبیعی صورت برداشته می شود و داخل لب قرار می گیرد. این تکنیک برای ایجاد حجم بیشتر در لب استفاده می شود.

لیفت لب V به Y

 استفاده از این تکنیک برای حجم دادن به لب های نازک کارایی دارد. جراح یک برش V شکل در مخاط لب ایجاد می کند. مخاط بلند شده، سپس حجم مورد نظر به آن اضافه می شود و در نهایت جراح برش را به شکل حرف Y می بندد.

شما در جلسه ی مشاوره ی قبل از عمل می توانید با دکتر مسعود جعفری پور ملاقات و در مورد اهدافتان، انتظاراتتان از نتیجه ی عمل و همچنین نگرانی هایتان با ایشان گفتگو کنید، تا برای تعیین اینکه کدام روش برای شما مناسب است گزینه ها بررسی شود. در نهایت دکتر جعفری پور با توجه به مجموع عوامل و همچنین آناتومی صورت شما بهترین روش را در جهت رسیدن به نتیجه دلخواه شما انتخاب می کنند.

 

 

 

 

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه