زبان خود را انتخاب کنید

افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی | در ظاهر امر، عمل بینی به طور معمول برای اصلاح برخی از نقایص آشکار یا نارضایتی عمومی بیمار از بینی خود انجام می‌شود. اگرچه، فراتر از این هدف، اغلب عوامل متعددی نقش بازی می‌کنند. مزایای بالقوه رینوپلاستی و همچنین بعضی از خطرات، معمولا علاوه بر نگرانی‌های فیزیکی در مورد بینی، یک اثر احساسی قوی نیز به همراه دارند. از این رو، عمل بینی که به خوبی انجام شود، می‌تواند مزایای احساسی متعددی در ارتباط با رضایت شخصی و روابط اجتماعی به دنبال داشته باشد. افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی

نظر شخصی و دیدگاه عمومی برای متقاضیان جراحی بینی


 اکثر افرادی که تحت جراحی زیبایی بینی قرار می‌گیرند، برای سال‌ها در مورد این تصمیم فکر کرده‌اند. اکثر بیماران جراحی پلاستیک میانسال هستند، اما تعداد زیادی از بیماران نیز جوان و در 20 و 30 سالگی هستند. بسیاری از بیماران به علت نواقص واقعی یا تصوری در بینی خود، سال‌ها خجالت و شرم را تجربه کرده‌اند و احساس می‌کنند که عمل جراحی شادی را به آنها را بازمی‌گرداند. از آنجایی که جامعه تأکیدی جدی بر ظاهر دارد، مردم اغلب دیگران را با اولین رویارویی قضاوت می‌کنند و سعی می‌کنند آنها را با استانداردهای اجتماعی زیبایی مقایسه کنند. متأسفانه این امر می‌تواند منجر به اضطراب بیش از حد و موشکافی خود گردد. بهترین متقاضیان برای انجام عمل بینی کسانی هستند که تصویر واقع بینانه از اجزای بدن دارند و پیامدهای جراحی را درک می‌کنند.

افزایش اعتماد به نفس با عمل بینی


 عمل بینی می‌تواند به افرادی که همواره نگران شکل بینی خود هستند، احساس بهتری در مورد ظاهر کلی‌شان ارائه دهد و باعث کسب اعتماد به نفس و بهبود عزت نفس آن‌ها شود. بسیاری از بیماران بعد از عمل جراحی زیبایی بینی، احساس بهتری نسبت به خود دارند، حتی زمانی که تغییرات ایجاد شده در بینی‌شان اندک و جزئی باشد. مهمترین جنبه هر جراحی پلاستیک این است که بیمار بعد از جراحی چه احساسی دارد. اعتماد به نفس بیشتر یکی از مزایای مهم رینوپلاستی است.

تاثیر رینوپلاستی بر فعالیت‌های کاری


 Congratulations-2-women-1-man-e1472413065302

ما بر اساس ظاهر خود در محل کار قضاوت نخواهیم شد. اگرچه کارفرمایان محتاط به صورت آگاهانه بر اساس جذابیت کارکنان خود تصمیم نمی‌گیرند، اما اغلب یک فرآیند ناآگاهانه اتفاق می‌افتد که می‌تواند بر اساس ظاهر کارکنان روی آنها تاثیر بگذارد. جراحی بینی، علاوه بر رفع نقایص موجود، گاهی اوقات می‌تواند به پیشرفت کارمند در محل کار به دلیل تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس او منجر شود.

چه زمانی عمل بینی مخرب خواهد بود؟


 متأسفانه برخی از بیماران مزایای مثبت احساسی پس از عمل بینی را تجربه نمی‌کنند و به جای آن از نتایج جراحی خود ناراضی هستند. در بسیاری از موارد، این حالت به دلیل مجموعه‌ای از انتظارات غیر واقعی آنها در مورد نتایج‎‌شان است، و باعث می‌شود که آنها به دنبال انجام جراحی‌های ترمیمی بیشتر و بیشتر برای دستیابی به نتایج بهتر باشند.

انتظارات صحیح از درمان


 etemedn2

  عمل بینی می‌تواند بهبود چشمگیری در زمینه بسیاری از مشکلات زیبایی بینی ایجاد کند، اما جراحی نمی‌تواند معجزه کند. جراحی بینی تنها در صورتی باعث ایجاد مزایای احساسی خواهد شد که بیمار در مورد محدودیت‌های جراحی و نوع بهبودی که انتظار می‌رود انتظار واقعی داشته باشد. بیماران دارای این ذهنیت سالم معمولا از نتایج خود احساس بسیار خوبی دارند.

فشار همسالان برای انجام عمل


 بسیاری از افراد بر اساس انتظارات اجتماعی و انتقاد دوستان، خانواده و دیگران تصمیم به تغییر ظاهر خود می‌گیرند. این نوع فشار از سوی همسالان می‌تواند منجر به جراحی بینی به عللی اشتباه شود. افرادی که تحت فشار دیگران مجبور به انجام این کار می‌شوند، اغلب از تصمیم خود برای عمل جراحی بینی پشیمان هستند و هیچ مزیت احساسی به دنبال این فرآیند تجربه نمی‌کنند. از این رو لازم است برای ارزیابی اینکه آیا رینوپلاستی چیزی است که خودتان به دنبال آن هستید یا آنچه که دیگران می‌خواهند، زمان کافی بگذارید.

افسردگی پس از درمان


 اگر چه تنها تعداد کمی از بیماران پس از عمل جراحی بینی، افسردگی واقعی را تجربه می‌کند، ولی اکثر بیماران یک دوره کوتاهی احساس ناخوشایندی خواهند داشت. دلیل این امر آن است که در حالی که عمل بینی برای اغلب افراد غیر قابل تحمل نیست، ولی باعث ناراحتی زیادی می‌شود. ممکن است به دنبال سرماخوردگی شدید بینی‌تان بسیار کیپ شود و شایع است که به طور موقت حس بویایی خود (و در نتیجه بخش زیادی از توانایی چشایی‌تان) را از دست بدهید که می‌تواند آزار دهنده باشد. گاهی اوقات بیماران عوارض جانبی جزئی داروها، از جمله یبوست را تجربه می‌کنند، که باعث ناراحتی بیشتر می‌شود و مانع از بهبود خلق و خو می‌گردد.

نتیجه مثبت درمان


 اگر از لحاظ احساسی آماده گام‌های بعدی در جهت دستیابی به بینی مورد علاقه خود هستید، باید مطمئن شوید که جراح با تجربه‌ای را انتخاب می‌کنید تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید. نتیجه رینوپلاستی تا حدود زیادی به مهارت جراح شما و نحوه مراقبت از خود قبل و بعد از جراحی بستگی دارد. ضروری است که تمام جنبه‌های سلامتی و مراقبتی را با پزشک خود در میان بگذارید. اطمینان حاصل کنید که پزشک را از شرایط پزشکی و داروهایی که مصرف می‌کنید مطلع نمایید. برخی از بیماران آگاه نیستند که فرآیندهای زیبایی می‌توانند جراحی‌های بسیار جدی باشد. پزشکان باید بیمار را در مورد تمام جنبه‌های سلامتی او آگاه نمایند.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه