زبان خود را انتخاب کنید

درباره زیبایی بینی زنان و فرم ایده آل آن بسیار نوشته شده است. این بدان معنا نیست که مردان نیز تحت نظارت نیستند. اکثر مردانی که این جراحی زیبایی را انجام می دهند می خواهند در حالی که نقص بینی خود را برطرف کنند، بینی مردانه خود را حفظ کنند.

مشخصات بینی زیبا و ایده آل برای مردان :

در حالی که بینی زن ترجیحا کوچک و ظریف با شیب کمی است ، بینی های مردانه باید کاملاً مشخص و محکم باشند. به جای شیب داشتن، باید مستقیم باشند. بعضی از مردان حتی اندکی قوز را ترجیح می دهند ، زیرا این امر باعث جذابیت مردانه بینی می شود.

در حال حاضر، بیشتر آقایانی که به دنبال جراحی زیبایی بینی هستند ، خواهان بینی با کمی ابهت هستند. بینی نباید خیلی بزرگ یا خیلی نازک باشد. نقص های ملایم بهتر از ظرافت زیاد است. از همه مهم تر، بینی مرد باید احساس قدرت و اعتماد به نفس را منتقل کنند.

جراحی زیبایی بینی یک هنر است. یک جراح پلاستیک با تجربه نتایج سفارشی را برای بیماران مرد فراهم می کند. در مشاوره اولیه ، بیماران اهداف خود را با جراح پلاستیک خود در میان می گذارند. برخی از مردان ممکن است بخواهند نقصی مانند نوک پهن یا قوز بینی را اصلاح کنند. دیگران ممکن است بخواهند هماهنگی کلی صورت را بهبود ببخشند. جراحان به این اهداف زیبایی گوش می دهند و یک طرح جراحی واقع بینانه ایجاد می کنند که استانداردهای زیبایی را برای بیمار افزایش می دهد.

 

Rhinoplasty 121

 

روشهای جراحی زیبایی بینی

برای مردانی که می خواهند تقارن را به کجی بینی اضافه کنند ، شکستگی کنترل شده یا استئوتومی ضروری است. برای ارتقا و بالا رفتن، ممکن است یک جراح از پیوند غضروف استفاده کند. اگر قوز بزرگی روی بینی وجود داشته باشد ، ممکن است جراح نیاز به تراشیدن آن داشته باشد. این روش ها به بیماران کمک می کند بینی های قوی و مردانه ای پیدا کنند که امروزه بسیار محبوب هستند.

 nose1

 

اگر شما علاقه مند به جراحی زیبایی بینی هستید، برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه