زبان خود را انتخاب کنید

پس از جراحی بینی، ممکن است ماهها طول بکشد تا پوست بینی شما به حالت قبل از جراحی خود برسد. همچنین کاملاً قابل قبول است که روغنی یا خشک، حساس یا مستعد آکنه، صورتی یا قرمز باشد.

چرب شدن پوست بینی در افرادی که جراحی بینی انجام داده اند بسیار شایع است. منافذ پوست به دلیل عدم توانایی در پاکسازی پوست به مدت یک هفته مسدود می شوند و در نتیجه پوست بعد از جراحی بینی چرب می شود. می توانید پس از برداشتن گچ یا بانداژ، پوست چرب خود را با کرم های خاصی پاک کنید.

خبر خوب این است که این وضعیت، مانند تورم گذرا است و پوست شما باید ظرف چند ماه به حالت طبیعی خود بازگردد.

oily nose1

در همین حال، ما یک آموزش سریع گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید چرا پوست بینی شما چنین واکنشی نشان می‌دهد و چگونه آن را به درستی درمان کنید.

چرا بعد از جراحی پوست بینی شما چرب می شود؟

واکنش بینی شما به عمل جراحی باعث می شود که غدد به عنوان یک واکنش دفاعی، روغن آزاد کنند. بینی شما حداقل تا یک هفته پس از جراحی با چسب و بانداژ بسته می شود. این کار منافذ شما را مسدود می کند و باعث ایجاد رسوبی از روغن می شود که تا هفته ها نمی توانید آن را از بین ببرید. مطمئن باشید که این فقط یک مشکل موقتی است که با کاهش تورم برطرف می شود.

چگونه پوست بینی چرب را به درستی درمان کنم؟

محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای درمان پوست های چرب طراحی شده اند. یک متخصص پوست می تواند بهترین رژیم مراقبت از پوست را برای به حداقل رساندن چربی بینی و آکنه توصیه کند. تمیز کردن ملایم و منظم با یک تونر ملایم باید پس از برداشتن باند مفید باشد. از مالش زیاد، ماساژ یا پاک کردن باید اجتناب شود. در حالی که برخی از لایه بردارها خوب هستند، در چند روز اول پس از جراحی از لایه بردارهای شدید اجتناب کنید زیرا پوست روی بینی می تواند بسیار حساس باشد.

در واقع، از هر گونه درمان شدیدی که نیاز به اعمال فشار بر روی بینی دارد، باید اجتناب شود. برای حداقل سه ماه، حتی نوارهایی که برای جذب چربی اضافی و منافذ باز طراحی شده اند، باید اجتناب شود. مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که بینی شما با جراحی تغییر یافته است و باید با احتیاط با آن رفتار کرد.

oily nose3

لایه بردارهای صورت خاصی وجود دارد که منافذ پوست را تمیز کرده و پوست را حدود یک ماه پس از جراحی زیبا می کند و در عین حال روی بینی بعد از عمل شما ملایم است. قبل از شروع هر دوره درمانی مشاوره، راهنمایی و پیشنهادات را از جراح خود دریافت کنید.

در مرحله اولیه بعد از جراحی بینی، معمولاً بینی چرب است و بعد از چند ماه به حالت عادی برمی گردد. در غیر این صورت، کارشناسان ما در مطب می توانند در مورد نحوه برخورد با پوست چرب به شما مشاوره ارائه دهند.

 

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه