زبان خود را انتخاب کنید

انتخاب بهترین جراح بینی

رینوپلاستی یک عمل جراحی پیچیده و دشوار است و برای دستیابی به نتایج مطلوب، به دستان جراح پلاستیک صورت ماهر و دارای سال‌ها تجربه در انجام این عمل خاص نیاز دارد. پیدا کردن یک جراح مجرب بینی بسیار پیچیده‌تر از یافتن نزدیک‌ترین جراح پلاستیک به شما می‌باشد‌.

پیدا کردن جراح بینی مناسب به اندازه‌ای که ممکن است بسیاری از بیماران جراحی زیبایی آینده تصور کنند، ساده نیست. نمایش "تغییر کلی ظاهر" با جراحی پلاستیک و تبلیغات گمراه کننده و چاپ تبلیغات، این توهم را ایجاد می‌کند‌ که جراحی زیبایی یک فرایند ساده است؛ به هر حال، این چنین نیست. مسئولیت بیمار است که جراح پلاستیک مناسب و مرکز جراحی را انتخاب کند. بسیاری از بیماران در فرایند انتخاب جراح مناسب بینی به راحتی گمراه می‌شوند. با این حال، به طور کلی، زمانی که یک عمل جراحی توسط جراح زیبایی دارای بورد تخصصی و آموزش دیده  در یک مرکز جراحی معتبر انجام می‌شود‌، رضایت بیمار افزایش می‌یابد. دستورالعمل‌های متعددی وجود دارد که بیماران آینده می‌توانند هنگام انتخاب جراح بینی، آن‌ها را دنبال کنند.

چرا دکتر جعفری پور را انتخاب کنید؟

تصمیم شما شامل کسب اطلاعات در مورد مرکز جراحی خصوصی می‌باشد‌ که عمل جراحی زیبایی صورت در آن انجام می‌شود‌.

ضروری است که با جراح خود احساس راحتی داشته باشید و به توانایی آن‌ها در انجام عمل جراحی زیبایی بینی اطمینان داشته باشید. با این حال، شما باید با او ارتباط برقرار کنید و اطمینان کامل داشته باشید که او بهترین انتخاب شما خواهد بود.

دکتر جعفري پور پس از گذشت بيش از ده سال آموزش جراحي، يکي از بزرگترین جراحان پلاستيک صورت است که تجربه فراوان و شهرت پابرجایی دارد.

"عمل بینی" به عنوان سخت‌ترین عمل جراحی پلاستیک صورت شناخته شده است، اما دکتر جعفری پور به اندازه‌ای در این زمینه مهارت دارد که این عمل به تخصص وی تبدیل شده است. برای افرادی که از نتایج رینوپلاستی قبلی خود راضی نیستند نیز در جراحی ترمیمی بینی (که به رینوپلاستی ثانویه نیز شناخته می‌شود‌) متخصص است. او خوشحال خواهد شد که عکس‌های قبل و بعد بیماران رینوپلاستی را به شما نشان دهد که باعث اشتیاق خاصی در مورد ظاهر جدیدتان و اعتماد به توانایی جراحی ایشان می‌شود‌!

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره تلفن‌ 36266851-031 تماس حاصل فرمایید.

چگونه یک جراح رینوپلاستی را انتخاب کنیم؟


 

جراح رینوپلاستی

ساختار بینی به طور قابل توجهی هم بر روی ظاهر و هم تنفس تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که فرآیندهای جراحی برای تغییر شکل بینی، که به عمل بینی یا رینوپلاستی شناخته می‌شوند، در میان شایع‌ترین جراحی‌های اختیاری می‌باشند. اگر چه رینوپلاستی به صورت متداول انجام می‌شود‌، یک فرآیند چالش برانگیز است. تا 20٪ رینوپلاستی‌ها، اصلاح عمل‌های قبلی می‌باشند، که نشان دهنده اهمیت انتخاب جراح مناسب خواهد بود. در زیر چند مرحله کلیدی برای یافتن جراح بینی مناسب و بهترین بینی برای شما، ذکر شده است:

اهمیت مشاوره

اهمیت مشاوره

اولین گام در انتخاب جراح بینی مناسب، رزرو یک وقت مشاوره است. شما می‌توانید در مورد نارضایتی که از بینی خود دارید و نتایجی که می‌خواهید پس از عمل جراحی زیبایی بینی به دست بیاورید، بحث کنید. مسئولیت جراح این است که نه تنها بینی شما، بلکه ساختار صورت و نسبت‌های آن را بررسی کند. احتمالا صورت شما را نیز اندازه می‌گیرد. هدف این است که بین تمام ویژگی‌ها تعادل برقرار شود، زیرا بینی طبیعی به نظر مناسب‌ترین گزینه است. جراح زیبایی بینی گزینه‌های ممکن را برای شما توضیح می‌دهد‌، در مورد خطرات یا عوارضی که ممکن است به وجود آید صحبت می‌کند‌ و اطمینان حاصل می‌کند‌ که انتظارات شما واقع بینانه هستند. هدف این است که جراح برتری را انتخاب کنید که ظاهر طبیعی شما را بهبود بخشد تا اینکه شما را شبیه سوپراستار مورد علاقه تان بکند.

اگر همچنان تصمیم به انجام رینوپلاستی دارید، یک قرار ملاقات ثانویه قبل از جراحی تنظیم می‌شود‌. در این مراجعه مهم است که همه اطلاعات پزشکی که ممکن است در فرم‌های تاریخچه پزشکی اولیه فراموش کرده باشید، را ذکر کنید. داروهای فعلی، آلرژی‌های دارویی، جراحی‌های قبلی، سیگار کشیدن و یا مصرف مواد مخدر همگی باید اطلاع داده شوند. چیزی که باید در طول فرایند و در طول بهبودی انتظار داشته باشید، باید توضیح داده شود، و تمام فرم‌های رضایت نامه امضاء گردد، تا درک کاملی داشته باشید. برای پرشیدن سوالات تردید نکنید. آگاهی اضطراب را کاهش می‌دهد‌!

بینی خود را بشناسید

بینی خود را بشناسید

دانستن آنچه که در مورد بینی فعلی خود دوست دارید و دوست ندارید، اولین گام برای پیدا کردن بینی مناسب از سوی جراح مناسب است. با پیدا کردن عکس‌هایی از بینی که برایتان خوشایند است، شروع کنید. در صورت امکان، تصاویری از افرادی که بینی آن‌ها را ترجیح می‌دهید و شکل صورت شان شبیه به شما است، پیدا کنید. این کار کمک خواهد کرد که بهترین ارزیابی را از چگونگی تناسب بینی جدید نسبت به صورتتان داشته باشید. این تصاویر همچنین به جراح شما کمک می‌کند‌‌ تا خواسته شما را درک کند. او باید وقت بگذارد تا به شما آگاهی دهد که بینی فعلی شما تا چه حد می‌تواند به آنچه که در تصاویر نشان داده‌اید، نزدیک شود.

یک تست دیجیتالی انجام دهید

جراح مناسب به شما این امکان را می‌دهد‌ که با نرم افزار دیجیتالی تصاویر، ظاهر بینی‌های ممکن را امتحان کنید. از پزشک بخواهید هم بینی که مد نظر دارید و هم بینی که توسط جراح شما توصیه می‌شود‌ را در نرم افزار ببینید. ممکن است از دیدن گزینه‌هایی که یک چشم با تجربه می‌تواند انتخاب کند و شما هرگز به آن فکر نکرده‌اید، شگفت زده شوید! به خاطر داشته باشید که تصویر دیجیتال فقط یک تقریب است و ظاهر نهایی کمی متفاوت خواهد بود. با این وجود، کار با برنامه‌های دیجیتالی با یک جراح با تجربه، بهترین راه برای آگاهی از ظاهر بینی جدیدی است که برای شما مناسب می‌باشد‌.

تجربه و اعتبار پزشک

تجربه و اعتبار پزشک

برای بهترین نتایج، جراحی را انتخاب کنید که یک متخصص با تجربه در این زمینه است. او باید پزشکی (MD) باشد که در جراحی پلاستیک یا گوش و حلق و بینی بورد تخصصی داشته باشد. جراح مناسب همچنین در سایت‌هایی مانند Yelp و Google+ عکس‌هایی فوق العاده از بیماران قبلی دارد.

پیشنهادات شخصی را دریافت کنید

اگر دوستان یا اعضای خانواده تان اخیرا عمل جراحی زیبایی صورت داشته‌اند، باید با آن‌ها درباره انتخاب جراح شان صحبت کنید. اگر آن‌ها از جراح خود راضی باشند، پیشنهاد آن‌ها را در نظر بگیرید. توصیه‌های دیگران به شما یک نقطه شروع عالی برای انتخاب جراح پلاستیک صورت ارائه می‌دهد‌. توصیه‌های اشخاص را به عنوان یک مدرک خوب در نظر بگیرید و همیشه اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری، ارزیابی فرد توصیه کننده از جراح را به طور کامل دریافت کنید. ارزشی که شما به این پیشنهادات می‌دهید، باید این مسئله را در نظر بگیرد.

فردی را انتخاب کنید که مهارت پیشرفته‌ای در جراحی بینی دارد

تمام جراحان پلاستیک آموزش‌های دقیق و دوره‌هایی برای دریافت گواهینامه را می‌گذرانند. با این حال، آن دسته از پزشکانی که در فرآیندهای عمل بینی تخصص دارند، آموزش‌های بیشتری را نیز دنبال خواهند کرد که به طور خاص بر روی جراحی‌های صورت مانند رینوپلاستی، سپتوپلاستی و سایر تکنیک‌های خاص بینی تمرکز دارد.

تکنیک رینوپلاستی نیز در تصمیم شما مهم است

تکنیک رینوپلاستی

در حالی که هیچ یک از تکنیک‌ها نسبت به دیگر روش‌ها برتری ندارد، ساختارهای مختلف بینی و در خواست‌های اصلاحی نیاز به رویکردهای متفاوت دارند. مراقب باشید آگاهی پیدا کنید که یک جراح پلاستیک چه روشی را انجام می‌دهد‌. یک جراح با تجربه رینوپلاستی روش مناسب برای شرایط خاص شما را توصیه می‌کند‌‌.

بینی یکی از مشخص‌ترین اجزاء صورت است که کارکرد آن برای زندگی روزمره حیاتی است. اگر شکل بینی خود را دوست نداشته باشید یا از عارضه‌هایی رنج ببرید که نفس کشیدن را برایتان دشوار سازد، مسلماً کیفیت زندگی‌تان نیز تحت الشعاع قرار می‌گیرد. عمل بینی یا رینوپلاستی عارضه‌های فیزیولوژیکی را اصلاح می‌کند‌ که توانایی بیمار را برای نفس کشیدن مختل می‌سازد. زیبا و خوش فرم کردن بینی نیز یکی از اهدف معمول رینوپلاستی است. رینوپلاستی عملی بسیار پیچیده است که به مهارت بالای جراح نیاز دارد. بنابراین جراحی را انتخاب کنید که در زمینه جراحی زیبایی صورت از تجربه گسترده‌ای برخوردار باشد و سابقه انجام ده‌ها عمل موفق بینی را در کارنامه خود داشته باشد.بهترین جراح بینی باید ویژگی‌هایی داشته باشد.

نتایج را مشاهده کنید

نتایج را مشاهده کنید

نتایج یکی از مهمترین عوامل در انتخاب جراح شما است. هر جراح پلاستیک صورت باید یک گالری آنلاین قبل و بعد داشته باشد. این تصاویر اغلب بهترین نمونه‌ها هستند، بنابراین مهم است که تعداد و دامنه تصاویری که مشاهده می‌کنید را در نظر بگیرید. هر چه تصاویر بیشتری ببینید، احتمال بیشتری وجود دارد که نمونه‌های مشهودی از کار جراحان را مشاهده کنید. هنگامی که به مرحله مشاوره می‌روید، باید بپرسید که آیا تصاویر دیگری وجود دارد که در وب سایت قرار داده نشده و باید با جراح خود در مورد تصاویری که تقریبا به وضعیت شما نزدیک است، صحبت کنید.

با چند جراح صحبت کنید

نتایج فیزیکی تنها بخشی از تصویر در جراحی پلاستیک زیبایی هستند. همچنین مسیر روانشناختی که شما از نا رضایتی از خود به سمت اعتماد به نفس در ظاهر خود طی می‌کنید، اهمیت دارد. شما باید جراحی را پیدا کنید که هنگام صحبت در مورد نگرانی‌ها و اهداف فعلی تان باعث راحتی شما می‌شود‌. به خاطر داشته باشید - شما برای چندین هفته با این جراح کار می‌کنید و باید او را دوست داشته باشید.

هزینه را در نظر نگیرید

این کار بسیار سخت است، اما اگر می‌خواهید بهترین جراح پلاستیک صورت را انتخاب کنید، باید از قیمت صرف نظر کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید: شما فقط یک چهره دارید، و در صورت دریافت نتایج نامناسب هیچ صرف جویی در هزینه نمی‌تواند ضرر وارده را جبران کند. با انتخاب یک جراح مقرون به صرفه، خطر دریافت یک نتیجه ضعیف را افزایش ندهید.

همچنین توجه داشته باشید که جراح دارای بالاترین قیمت لزوما بهترین نیست، هرچند ممکن است این گونه به نظر برسد. جراح ممکن است زیر میزی بگیرد، اما این هزینه نمی‌تواند دلیلی بر کیفیت کار باشد.

روش‌های متعددی از بیمه تا سرمایه گذاری برای پرداخت هزینه‌های جراحی پلاستیک وجود دارد و هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از کار جراحی زیبایی صورت خود بالاترین کیفیت را دریافت نکنید.

انواع جراحی‌های انجام شده توسط جراح بینی چیست؟


 

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی

هدف از عمل کوچک کردن بینی کاملاً مشخص است، جراح بینی را در این عمل کوچک می‌کند‌. بیماران می‌توانند پس از انجام این عمل بینی کوچکتری داشته باشند یا بخش‌های معینی از بینی مانند نوک بینی و قوز یا برجستگی روی بینی را کوچک‌تر کنند. جراح برای تغییر اندازه بینی غالباً بخشی از غضروف و یا استخوان را از بینی برمی‌دارد تا شکل و اندازه دلخواه به دست آید.

عمل بزرگ کردن بینی

عمل بزرگ کردن بینی

جراح از گرفت (پیوند) بافت یا استخوان برای بزرگ کردن پل و یا نوک بینی استفاده می‌کند‌. جراح در بسیاری از موارد غضروف را از دیگر بخش‌های بینی، برای مثال تیغه میانی بینی (سپتوم) می‌گیرد. اما اگر بیمار بافت کافی در این ناحیه نداشته باشد، جراح بینی خوب می‎تواند از مواد مختلفی، مانند آلوپلاست (ایمپلنت سنتزی)، آلوژن (گرفته شده از بدن انسان) یا اتولوگ (به دست آمده از بدن خود بیمار) برای بزرگ کردن بینی استفاده کند.

رینوپلاستی پس از آسیب دیدگی

رینوپلاستی پس از آسیب دیدگی

ساختار بینی بسیار ظریف است و از بخش‌های کوچک و حساسی تشکیل می‌شود‌ که به هم متصل می‌شوند تا بینی شکل بگیرد. در اثر صدمه دیدن بینی مشکلات متعددی برای این ساختار پیچیده و ظریف پیش می‌آید که از آن جمله می‌توان به شکستگی بینی، آسیب دیدن غضروف، تغییرات مشخص بینی، انحراف داخلی، عدم تقارن داخلی و خارجی و مشکلات تنفسی بینی اشاره کرد.

رینوپلاستی پس از آسیب دیدگی با هدف درمان ناهنجاری‌هایی انجام می‌شود‌ که مجاری عبور هوا را مسدود می‌کند‌. شایع‌ترین علل این نوع آسیب دیدگی‌ها تصادف خودرو، جنگ و مبارزه و آسیب‌های ورزشی است.

رینوپلاستی ترمیمی

رینوپلاستی ترمیمی

جراحی ترمیمی بینی به منظور ترمیم شکل و عملکرد مخدوش شده در عمل اولیه بینی انجام می‌شود‌. بسیاری از بیماران پس از عمل اول بینی نمی‌توانند به خوبی از راه بینی نفس بکشند یا این که از شکل بینی خود پس از عمل رضایت ندارند.

جراحی رفع انحراف بینی

جراحی رفع انحراف بینی

عمل سپتوپلاستی به منظور اصلاح انحراف تیغه میانی بینی (سپتوم) انجام می‌شود‌. سپتوم دیواره‌ای از جنس استخوان و غضروف است که بینی را به دو بخش (دو سوراخ بینی) تقسیم می‌کند‌. انحراف بینی زمانی رخ می‌دهد‌ که تیغه بینی به یک سمت حرکت کند. انحراف تیغه بینی در برخی افراد مادرزادی است، البته ممکن است پیامد آسیب دیدن بینی نیز باشد.

پولیپ بینی

پولیپ بینی

پولیپ بینی غالباً با آلرژی و تحریک مرتبط است. این زائده‌های خوش خیم که نرم و ژلاتینی و برآمده است، داخل مجاری بینی ایجاد می‌شود‌. جراح وسیله‌ای مانند کمند را وارد سوراخ بینی کمک می‌کند‌ و پولیپ را به دقت می‌برد و جدا می‌کند‌. متاسفانه احتمال عود پولیپ بینی بالا است؛ به همین دلیل بیماران باید درمان دارویی آلرژی را پس از جراحی همچنان ادامه دهند.

جراحی آندوسکوپی سینوس

جراحی آندوسکوپی سینوس

جراح بافت بیمار تشکیل دهنده پولیپ را برمی‌دارد و مشکلات ناشی از التهاب سینوس را برطرف می‌کند‌. جراح آندوسکوپ را از راه سوراخ بینی وارد حفره بینی می‌کند‌ و پولیپ را با استفاده از وسایل جراحی کوچک می‌برد. گاهی اوقات لازم است که جراح دهانه بین سینوس‌ها و مجاری بینی را پهن‌تر کند تا توانایی تنفسی بیمار بهبود یابد. جراحی آندوسکوپی سینوس یک عمل سرپایی است.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه