زبان خود را انتخاب کنید

 

 

nostril1برای بسیاری از مردم این سوال مطرح است که چه چیزی باعث عدم تقارن سوراخ های بینی آنها شده. در پاسخ به این سوال می توان گفت که چهره انسان به طور مادرزادی کمی نامتقارن است. اگر این عدم قرینگی بسیار مشهود باشد موجب نارضایتی شخص از وضعیت ظاهری خود می شود. انواع محصولات آرایشی، سبک ها، روش ها و استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای ایجاد تقارن در اجزاء صورت خود از آنها استفاده کنید. جراحی بینی با هدف زیباتر کردن گامی برای اصلاح این مشکل است.

آیا تقارن کامل وجود دارد؟

البته تقارن چهره به طور کامل همیشه در طبیعت یافت نمی شود. هر کس در اجزاء صورت خود عدم قرینگی  که ممکن است برای افراد عادی قابل توجه نباشد. اگرچه ما تمامی اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که از نتایج جراحی رضایت کامل دارید، با این وجود برخی از عدم قرینگی ها همیشه امکان پذیر است.

 

643681

 

علل نامتقارن بودن سوراخ های بینی :

  • ژنتیکی

  • وارد شدن ضربه به بینی

  • جراحی قبلی بینی

  • انحراف بخش تقسیم کننده سوراخ های بینی:  شایع ترین علت عدم قرینگی سوراخ های بینی، انحراف سپتوم کادوال یا بخش تقسیم کننده سوراخ های بینی است که معمولا در مرکز بینی پشت پل بینی قرار دارد .

  • تورم بینی بعد از جراحی رینوپلاستی : مانند هر عمل جراحی دیگر، حساسیت و تورم بعد از جراحی بینی شما وجود خواهد داشت. از آنجایی که شما این تورم را دقیقاً به یک اندازه در هر طرف بینی تجربه نمی کنید، عدم تقارن بعد از جراحی بینی طبیعی است. بنابراین اگر تقریباً بلافاصله پس از جراحی، سوراخ‌های بینی شما ناهمسان به نظر می‌رسند، نترسید! حدود دو هفته طول می کشد تا نتایج اولیه رینوپلاستی خود را بعد از کاهش تورم کافی مشاهده کنید. پس از پایان دوره نقاهت اولیه، آنها باید به حالت عادی برگردند. برای دیدن بهترین نتیجه ی حاصل از عمل بینی به گذشت زمان 6 ماه الی 1 سال نیاز است تا تورم به طور کامل بهبود یافته باشد.

Asymmetrical

 

نحوه برطرف کردن عدم قرینگی سوراخ های بینی چگونه است؟

اصلاح مشکل، چه از نظر مسائل زیبایی شناسی یا عملکردی، به دانش و تجربه ی یک پزشک متخصص که به خوبی به آناتومی صورت و بینی مسلط است نیاز دارد. اصلاح سوراخ بینی ممکن است شامل تغییر شکل استخوان یا غضروف باشد. هنگام اصلاح عدم تقارن سوراخ‌های بینی، غضروف و بافت نرم تغییر می‌کنند و به ظاهر دلپذیرتری تغییر شکل می‌دهند.

چه عواملی بر قرینه بودن سوراخ های بینی بعد از عمل تاثیر می گذارد؟

از جمله عواملی که بر این مساله تاثیر دارد می توان به قدرت غضروف نوک بینی و شکل آن، پوست بیمار، عضلات گونه و چربی های اطراف آن و همچنین مهارت جراح اشاره کرد.

مراقبت های بعد از جراحی اصلاح عدم تقارن سوراخ های بینی چیست؟

  • از فشار دادن یا لمس بیش از حد بینی خودداری کنید .
  • تا چند هفته فعالیت های سنگین ورزشی انجام ندهید.
  • تا جایی که امکان دارد به جای عینک از لنز استفاده کنید تا به پل بینی فشار وارد نشود.

 

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه