زبان خود را انتخاب کنید

در مقاله ی نکاتی پیرامون پیرسینگ بعد از عمل جراحی آموختیم که پس از رینوپلاستی آیا امکان پرسینگ بینی وجود دارد؟ تا چه زمان و چگونه؟

در این مقاله قصد داریم به این مساله بپردازیم که آیا در صورت داشتن پیرسینگ بینی جراحی بینی امکان پذیر است؟ یا به طور ساده تر:

اگر سوراخ بینی یا پیرسینگ داشته باشید می توانید جراحی زیبایی بینی انجام دهید؟

09

وجود سوراخ ناشی از پیرسینگ بینی جراحی رینوپلاستی را محدود نمی کند و در طول جراحی مشکلی به وجود نخواهد آمد. رینوپلاستی بسته با برش هایی در داخل بینی شروع می شود، جایی که هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی ماند . برای جراحی بینی باز، یک برش کوچک در قسمت زیرین بینی و بین سوراخ های بینی قرار می گیرد. هر یک از روش های جراحی بینی تاثیر مستقیمی بر سوراخ پیرسینگ بینی شما نخواهد داشت و دکتر مسعود جعفری پور با توجه به مشکلات بینی شما روش جراحی را تعیین می کند.

در بیشتر موارد سوراخ محل قرارگیری زیورآلات پیرسینگ تغییری نمی کند. اما برخی تغییرات ضروری در ساختار بینی شما در طول جراحی ممکن است محل سوراخ اصلی پیرسینگ بینی شما را تغییر دهد. در این صورت، بیماران ممکن است پس از بهبودی کامل بینی خود را دوباره سوراخ کنند.

خارج کردن پیرسینگ قبل از عمل بینی :

قبل از جراحی بینی، در مورد برداشتن زیورآلات پیرسینگ شما از جمله نگین و حلقه به عنوان یکی از دستورالعمل‌های قبل از عمل صحبت می شود. این کار برای آماده سازی بیشتر است. چرا که وجود آنها در حین عمل می تواند خطرات جدی برای شما ایجاد کند. جواهرات پیرسینگ ممکن است شل شده، از جای خود خارج و به داخل راه هوایی شما برود و مشکلاتی از قبیل پارگی ایجاد کند. آنها همچنین می توانند جریان الکتریسیته را هدایت کنند و در حین جراحی گرم شده و پوست اطراف آن را بسوزانند. بنابراین قبل از عمل پیرسینگ ها را از بینی خارج کرده و در خانه بگذارید.

08

زمان مناسب برای استفاده مجدد از پیرسینگ پس از جراحی بینی:

یکی از نکات مهم زمان مناسب برای استفاده مجدد از حلقه و نگین بینی پس از عمل جراحی بینی است. بلافاصله بعد از جراحی بینی ، بینی شما پانسمان و بانداژ خواهد بود. با گذشت زمان هنگامی که به طور کامل بهبود یافتید، در صورت تایید پزشک می توانید پیرسینگ خود را دوباره سر جای خود قرار دهید، مشروط بر اینکه سوراخ بسته نشده باشد . چرا که در آن زمان ورم ناشی از جراحی کم شده و در معرض خطر عفونت قرار ندارید.

بنابراین قبل از تصمیم گیری برای این کار ، حتماً با جراح خود مشورت کنید.

07

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه