زبان خود را انتخاب کنید

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو که به آن لیفت پیشانی نیز گفته می شود، یک عمل زیبایی است که ابروها را بالا می برد تا چین و چروک و خطوط اخم را کاهش دهد و پوست افتاده را بالا ببرد. همچنین می توان آن را با لیفت صورت ترکیب کرد. لیفت ابرو معمولا توسط جراح پلاستیک انجام می شود.

از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست پیشانی به دلیل عوامل ژنتیکی، آسیب های ناشی از نور خورشید و جاذبه باعث افتادگی ابرو و پلک فوقانی می شود . همچنین از بین رفتن چربی زیر پوست منجر به چروک شدن پیشانی می شود  در نهایت عوامل ذکر شده موجب نارضایتی از وضعیت ظاهری می گردد.

eyebrowlift 1

انواع روش های لیفت ابرو:

 لیفت ابرو کلاسیک یا تاجی، لیفت ابرو به روش اندوسکوپی، لیفت گیجگاهی

  • لیفت ابرو کلاسیک

لیفت ابرو کلاسیک تحت بیهوشی انجام می شود و شامل برشی است که دقیقاً از سطح گوش شروع می شود و خط مو را از پیشانی تا گوش بعدی دنبال می کند. بلند کردن دقیق پوست پیشانی در صورت لزوم، تنظیم چربی، بافت ها و عضلات صورت را امکان پذیر می کند. پس از کوتاه کردن پوست اضافی، جراح برش را می بندد و پانسمان و بانداژ می کند.

  • لیفت ابرو آندوسکوپی

لیفت ابرو با اندوسکوپیک روشی است که تحت بیهوشی انجام می شود. پس از ایجاد یک سری برش های کوچک پنهان در مو، جراح با استفاده از تجهیزات تخصصی بافت ابرو را به آرامی رها کرده و بالا می برد. به طور کلی، این روش زمان بهبودی سریع‌تر و کبودی کمتری نسبت به روش کلاسیک دارد.

  • لیفت گیجگاهی نیز می تواند تحت بی حسی موضعی در مطب انجام شود.

eyebrowlift 3

آیا جراحی لیفت ابرو دردناک است؟

 درد و ناراحتی بعد از عمل بسیار ناچیز است. احساس سفتی و پُری بعد از عمل طبیعی است و درد مختصر و سوزش با دارو برطرف میگردد.

آیا جای برش باقی میماند؟ 

جای برش ممکن است بصورت یک خط نازک کمرنگ باقی بماند، که البته در درون موها مخفی شده و دیده نخواهد شد.

نحوه مشاوره قبل از عمل:

  • برای انتخاب روش جراحی دکتر مسعود جعفری پور و تیم علمی با تجربه شان  موارد زیر را تحت ارزیابی قرار می دهند  :

    موقعیت ابروهای ، نوع و ضخامت پوست ، سن ، چشم ها و پلک ها، ساختار چین وچروک ها ، وضعیت استخوانی و آنچه که بیمار می خواهد به آن برسد .سپس با در نظر گرفتن تعادل و هماهنگی بین هر ناحیه از صورت و تناسبات آن، رویکردی جامع را برای لیفت ابرو در نظر می گیرند و در نهایت اعلام می کنند که بهترین انتخاب برای شما کدام است. اصلاح نا زیبایی های ابرو ممکن است علاوه بر جراحی لیفت ابرو نیاز به اقدامات دیگری نظیر جراحی کشیدن پیشانی، جراحی زیبایی پلک، تزریق بوتاکس یا غیره داشته باشد. در زمان مشاوره جراح شما می تواند اطلاعات لازم در مورد نیاز یا عدم نیاز به این اقدامات را در اختیار شما قرار دهد.

    برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

eyebrowlift 10

اقدامات قبل از عمل :

در صورتی که قبل از عمل به سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دچار شدید پزشک خود را از آن مطلع نمایید. از هشت ساعت قبل از ساعت تعیین شده برای عمل مطلقا چیزی نخورید و نیاشامید . قبل از مراجعه جهت بستری حتما استحمام کنید زیرا استحمام در عرض چهار روز پس از عمل ممنوع است. اصلاح صورت برای آقایان، و پاک کردن آرایش صورت برای خانمها ضروری است. روز عمل لباسهای جلو باز(دکمه دار یا زیپ دار) و گشاد بپوشید. از پوشیدن پیراهن یقه بسته، تی شرت و لباس تنگ خودداری نمایید. از هنگام بستری تا ۲۴ ساعت بعد از عمل وجود شخصی که از شما مراقبت کند ضروری است.

اقدامات بعد از عمل :

پس از عمل شما، کارکنان متخصص ما دستورالعمل های مراقبتی را برای جلوگیری از عفونت، به حداقل رساندن ناراحتی و اطمینان از بهترین نتیجه ممکن در حین بهبودی به شما ارائه می دهند. این  دستورالعمل ها شامل موارد زیر هستند:

  • مصرف داروهای ضد درد
  • استفاده از کمپرس سرد برای به حداقل رساندن تورم
  • بالا بردن سر هنگام خواب
  • پرهیز از فعالیت شدید در دوران نقاهت
  • همچنین بعد از عمل تا سه روز نیاز به استراحت زیاد دارید.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه