زبان خود را انتخاب کنید

فصل مناسب جراحی بینی

فصل مناسب جراحی بینی :بررسی مزایای عمل رینوپلاستی در فصل زمستان

فصل مناسب جراحی بینی |  یا رینوپلاستی، یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی‌ پلاستیک است و همیشه در جراحی‌های زیبایی در رده‌ی سه عمل اول  انجام شده توسط پزشکان است. محبوبیت این عمل می‌تواند به برتری شکل بینی در زیبایی صورت نسبت داده شود. شاید هیچ جزء دیگری مثل بینی ، صورت را متمایز نمی‌کند.  نیمرخ اصلاح شده کاملا می‌تواند هماهنگی اجزاء صورت فرد را عوض کند، که به همین دلیل اصلا عجیب نیست که چرا دوست نداشتن سایز بینی یکی از شایع‌ترین ایرادات زیبایی است. این عمل در کاهش یا افزایش سایز بینی موثر است، شکل نوک یا پل بینی را عوض می‌کند، سوراخ‌های بینی را باریک می کند، و حتی زاویه‌ی بین بینی و لب بالایی را تغییر می‌دهد. همچنین عمل می‌تواند برخی مشکلات تنفسی را هم حل کند. برای بیمارانی که از نارسایی هنگام تولد، جراحت بینی، یا نقص در زیبایی رنج می‌برند، این عمل زیبایی محبوب می‌تواند صورتی متعادل به شما ببخشد. بسیاری از افرادی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند، درباره‌ی زمان عمل بینی مطمئن نیستند و نمی‌دانند که چه فصلی برای این کار مناسب‌تر است.

دکتر جعفری‌پور روش دقیقی در هنر جراحی زیبایی بینی دارد، این روش، نتایج شگفت‌انگیزی در پی دارد و طبیعی به نظر می‌رسد. وی تعهد بسیار زیادی در درمان و مراقبت از بیمار دارد، از مشاوره‌ی ابتدایی تا جلسات ویزیت بعد از عمل. اگر تمایل به انجام رینوپلاستی دارید، ببینید که جراحان چطور می‌توانند در به دست آوردن یک نیمرخ زیبا و داشتن زیبایی متعادل صورت به شما کمک کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره تلفن 03131312355  تماس حاصل فرمایید.

 

زمستان فصل خوبی برای عمل بینی است

 
زمستان فصل خوبی برای عمل بینی

معمولا بیشتر افراد می‌پرسند که بهترین زمان جراحی بینی چه موقعی است؟ پاسخ جراحان فصل پاییز و زمستان است. عمل بینی در زمستان فوایدی دارد و بر درمان و زمان بهبودی تاثیر می‌گذارد. به این خاطر که هوا در زمستان سردتر است، بیماران ورم بینی کمتری را بعد از رینوپلاستی بینی در این فصل تجربه می‌کنند. مزیت دیگر این است که افراد نور خورشید کمتری می‌بینند که می‌تواند به پیشرفت روند بهبودشان کمک کند. البته به خاطر سرما و خشکی در این فصل، ممکن است پوستتان خشک شود، ولی مهم نیست، زیرا جراحتان برایتان روغن و پماد تجویز می‌کند تا پوستتان را در شرایط خوبی نگه دارد.

آیا می‌توان در بهار و تابستان رینوپلاستی انجام داد؟

 
آیا می‌توان در بهار و تابستان رینوپلاستی انجام داد
هوا در روزهای اول بهار هنوز خنک است و رینوپلاستی می‌تواند در این فصل انجام گیرد. بیماران نباید نگران بینی‌شان بعد از عمل رینوپلاستی در فصل تابستان باشند زیرا می‌تواند فصل مناسبی برای جراحی بینی باشد. هوای سرد یا گرم تاثیر بدی بر شکل بینی بعد از جراحی نمی‌گذارند. گرمای تابستان مشکلی به وجود نمی‌آورد به جز اینکه شاید کمی ورم بینی را تشدید کند. و بهتر است که تا چند هفته بعد از عمل، بینی تان را خیلی زیاد در معرض نور آفتاب قرار ندهید.بیماران رینوپلاستی باید از انجام حرکات جسمانی شدید نظیر شنا کردن با بدنسازی تا چند هفته بعد از جراحی خودداری کنند، به خصوص در گرمای تابستان.به طور خلاصه، هوا و دما هیچ تاثیر منفی بر جراحی بینی ندارد. بیماران نباید نگران فصل جراحیشان باشند و توصیه شده که از انجام فعالیت‌های جسمانی شدید تا یک ماه بعد از عمل خودداری کنند.

موفقیت عمل بینی در ایران( کشور چهار فصل)

 
موفقیت عمل بینی در ایران( کشور چهار فصل)

از آنجاییکه ایران کشوری چهار فصل است،و مناطق مختلف آب وهوای متفاوتی در طول سال دارند.،ایران می‌تواند یک کشور عالی برای عمل رینوپلاستی باشد. بیشتر شهرهای بزرگ ایران که خدمات رینوپلاستی ارائه می‌دهند، در طول سال آب و هوایی ملایم دارند، نه خیلی سرد و نه خیلی گرم.

شیوه‌های متفاوت بهتر کردن نتایج عمل رینوپلاستی در فصل‌های مختلف چیست؟

 
شیوه‌های متفاوت بهتر کردن نتایج عمل رینوپلاستی در فصل‌های مختلف چیست؟(

باید اعتراف کرد که هیچ راهی برای تضمین اینکه شما 100% از نتیجه‌ی عمل رینوپلاستی یا جراحی بینی خود راضی باشید، وجود ندارد. با اینکه کاملا نمی‌توان تضمین کرد که شما از نتیجه‌ی عمل خود راضی خواهید بود، چند مورد هست که می‌توانند شما را به نتیجه‌ی 100% نزدیک کنند. با چه جراحی کار می‌کنید، چقدر سالم هستید، و بعد از جراحی چه می‌کنید، همگی در کسب نتیجه‌ی مطلوب عمل نقش دارند.

جراحتان را بادقت انتخاب کنید.

زمانیکه می‌سنجید که چقدر جراحیتان موفق بوده یا نه، یکی از مهم‌ترین فاکتورها، جراح بینی است که تصمیم می‌گیرید با او کار کنید. بیشتر جراحان به شما خواهند گفت که رینوپلاستی یکی از چالش‌برانگیزترین جراحی‌هایی است که انجام می‌گیرد. جراح اصلاحات بسیار ریزی در یکی از ظریف‌ترین بخش‌های بدن انجام می‌دهد. وقتی که توسط دست‌های غیرماهر و یا  شخص بدون تجربه انجام گیرد، موارد زیادی در طی جراحی اشتباه پیش می‌روند. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از اینکه بخواهید با جراحتان کار کنید، او را خوب بشناسید. اول از همه، شما جراحی می‌خواهید که دارای مدرک جراحی پلاستیک صورت باشد، به این معنی که برای عمل صورت آموزش دیده و تجربه دارد و آناتومی صورت را می‌شناسد. در قدم بعد جراحی می‌خواهید که بر عمل رینوپلاستی تمرکز دارد و در طول هفته جراحی انجام می‌دهد، ترجیحا چند بار در طول هفته. ولی فقط به حرف جراح اکتفا نکنید. نظرات بیمارانی که قبلا پیش این جراح رینوپلاستی کرده‌اند را بخوانید و با آن‌ها صحبت کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های قبل و بعد بیماران دیگر را ببینید تا ببینید که افراد بعد از پایان عمل و بهبود بینی‌شان چگونه به نظر می‌رسند.

سلامت جسمانیتان را دوباره چک کنید.

دومین فاکتور مهمی که بر موفقیت رینوپلاستی تاثیر دارد، سلامت شما قبل از عمل است. زمانیکه به مشکلات جسمانی خاصی مبتلا هستید، نظیر دیابت کنترل نشده، فشار خون بالا، و مشکلات کبدی، ریسک عوارض بعد از جراحی را افزایش می‌دهید. عادت‌های مشخص مانند سیگار کشیدن یا استفاده از دخانیات هم خطر بروز عوارض و تداخل در فرایند بهبودی را افزایش می‌دهد. قبل از اینکه با جراح بینی درباره‌ی رینوپلاستی مشورت کنید، بهتر است پیش پزشک خودتان بروید و بخواهید تا یک چکاپ کامل از شما بگیرد. از این رو اگر مشکلی وجود داشت می‌توانید قبل از جراحی نسبت به درمان آن اقدام کنید.

کاملا از فرصت مشاوره‌ی خود استفاده کنید.

وقتی جراحی پیدا کردید که به نظرتان گزینه‌ی خوبی است و سلامتتان را چک کردید، وقت مشاوره است تا درباره‌ی خود جراحی  صحبت کنید. مشاوره فرصت شما برای شناخت جراحتان و فرصت او برای شناخت شماست و اینکه ببینید آیا رینوپلاستی گزینه‌ی مناسبی است یا خیر.  در طول مشاوره، به جراحتان اجازه داهید تا بفهمد که از نتیجه‌ی عمل چه توفعی دارید. می‌تواند این باشد که از سایز بینی‌تان راضی نیستید یا دوست داشتید که دماغتان خیلی عقابی نبود. اگر با عملکرد بینی‌تان مشکل دارید، بگذارید جراح  آن را هم بداند.برای مثال، ممکن است انحراف بینی داشته باشید که در تنفستان اخلال ایجاد می‌کند. اگرچه معمولا هدف رینوپلاستی اصلاح شکل بینی‌تان است، ولی در صورت نیاز عملکرد آن را نیز اصلاح می‌کند.

همچنین مشاوره زمانی برای شناختن جراح و دانستن تجربیات، بیماران قبلی و آموزش هایش هست. احتمالا جراح از شما سوالاتی در باره‌ی بینی‌تان، جراحی و چیزی که از آن می خواهید بدست آورید، خواهد پرسید.اهمیت دارد که جلسه‌ی مشاوره را بدون سوال پاسخ داده نشده ترک نکنید. اگر نگرانی از بابت عمل دارید، الان زمان گفتن آن به جراح یا دانستن پاسخ سوال‌هایتان است. زمانیکه مشاوره تمام شد، هردو شما باید نظر یکسانی برای انجام دادن یا ندادن جراحی و اینکه در قدم بعدی چه باید انجام دهید داشته باشید.

 

دوران نقاهت رینوپلاستی در چهارفصل سال

 
دوران نقاهت رینوپلاستی در چهارفصل سال

بعد از عمل بینی کمی درد، ناراحتی و شاید سردرد داشته باشید، ولی بعد از چند روز برطرف می‌شوند. شاید احساس جمع شدن خون در بینی یا گرفتگی داشته باشید که بعد از سه روز یا بیشتر برطرف می‌شود. اطراف چشم‌ها و بینی‌تان کبود می‌شود، ولی کبودی تقربیا بعد از یک هفته از بین می‌رود.بعد از یک هفته می‌توانید به سرکارتان برگردید و بیشتر تورم و کبودی از بین رفته است، ولی ممکن است تا یک سال کمی تورم داشته باشید، بنابراین معمولا نتیجه تا قبل از یک سال پدیدار نمی‌شود.برای سرعت بخشیدن به روند بهبودیتان، دستوراتی که جراحتان می‌دهد را با دقت دنبال کنید. برای کم کردن تورم می‌توانید از کمپرس سرد بر روی بینی‌تان استفاده کنید، و به پشت خوابیدن به کاهش تورم کمک خواهد کرد.حداقل دو هفته قبل از جراحی بینی از مصرف داروهایی که خون را رقیق می‌کنند خودداری کنید.اگر دارویی استفاده کردید به پزشکتان بگویید. تا چند هفته از کشیدن سیگار و گذاشتن عینک آفتابی خودداری کنید. بادهای خشک در زمستان می‌توانند پوستتان را خشک کنند، بنابراین با پمادهایی که جراحتان تجویز کرده پوستتان را حفاظت کنید.اگر سوالات بیشتری درباره‌ی اینکه چگونه بهترین نتیجه را از رینوپلاستی بگیرید یا چگونه برای عمل آماده شوید، دارید، دکتر جعفری‌پور می‌تواند به آنها جواب دهد.

"کپی فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است."

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه